Дистанційне навчання 2020-2021 навчальний рік 5-А клас

 

31.03.2021   5-А клас,  українська мова

    Виконані завдання, будь ласка, надсилайте на електронну пошту llagodnay@ukr.net або у вайбер 0671332318.

Тема: УСНИЙ ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ РОЗПОВІДНОГО ХАРАКТЕРУ З ЕЛЕМЕНТАМИ РОЗДУМУ
   Шановні учні! Це завдання виконуємо усно. Вам потрібно переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=jgt-8nooivk і в усній формі переказати прослуханий текст. Нехай вас послухають батьки чи хтось із рідних. Дякую за співпрацю!

Матеріал для додаткового опрацювання

  Тексти типу роздуму бувають розгорнуті та стягнені.

Розгорнутий роздум має три частини:
1) Теза, яку треба довести.
2) Доведення (або кілька доведень) на підтвердження тези.
3) Висновок.
Стягнений роздум має дві частини:
1) Тези.
2) Доведення.

  Усне переказування тексту-роздуму
  Переказуючи текст-роздум, можна скористатися пам'яткою про структуру цього типу мовлення.
Структура тексту типу роздуму
1) Роздум (міркування) — твір або частина твору, у якій автор висловлює свої думки, переживання, почуття.
2) Роздум обов'язково включає три частини: тезу, доведення, висновки.
3) Теза — положення, висловлене в тексті, що коротко й чітко формулює основну ідею твору, правдивість якого треба довести.
4) Доведення — логічна форма встановлення правильності будь-якого судження на підставі інших суджень, істинність яких перевірена практикою.
5) Висновок — остаточна думка про що-небудь, логічний підсумок, зроблений на основі спостережень, міркувань.
6) Текст типу роздуму найчастіше будується у формі монологу.

Зверни увагу! Цей урок  – підготовка до контрольного письмового переказу.

 01.04.2021

         Тема: Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах.



 Матеріали переглянути можна тут

07.04; 09.04.2021

Тема. Євген Гуцало. Оповідання «Лось». Конфлікт між добром і злом. Образи хлопчиків та Шпичака

 Матеріали переглянути можна тут

16.04.2021

Тема. Максим Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови у поезії «Дощ»
Матеріали переглянути можна тут

Дорогі пятикласники!

  Будь ласка, перегляньте два відео про вставні слова та сполучення слів. Опрацюйте теоретичний матеріал  параграфа 41. Виконайте вправу 485 та надсилайте для перевірки на мою електронну пошту або у вайбер. Дякую! Усім вам і вашим рідним міцного здоровя!


21.04
Шановні учні! Виконайте, будь ласка, завдання і надсилайте на мою електронну пошту або вайбер. Чекаю.

22,27.04

  Шановні учні! Виконайте, будь ласка, завдання і надсилайте на мою електронну пошту або вайбер. Чекаю.





Немає коментарів:

Дописати коментар